Kategorie
Starsze posty
- Analiza rynku na usługę kompleksowej organizacji dwóch spotkań na terenie Warszawy
- Szczęśliwego Nowego roku 2018!
- Fundusze norweskie dla wymiaru sprawiedliwości – konferencja zamykająca perspektywę 2009-2014
- Warsztat dla operatorów programów finansowanych z funduszy norweskich
- Ogłoszenie zamówienia na usługę trenerską
- Ogłoszenie zamówienia na zakup materiałów promujących fundusze norweskie
- Konferencja na temat edukacji prawnej młodzieży i mediacji w szkole
- Powtórna analiza rynku na zakup materiałów promocyjnych
- Analiza rynku na zakup materiałów promocyjnych
- Analiza rynku na usługę organizacji konferencji
- Kolejna wizyta norweskich i polskich sędziów w Radzie Europy i Trybunale Praw Człowieka
- Nowy logotyp funduszy norweskich
- Wzajemnie korzystaliśmy z doświadczeń
- Wywiad z kierownikiem projektu „Informatyczne centra archiwalne dla sądów powszechnych – system zarządzania aktami sądowymi”
- Wyniki oceny formalnej ofert złożonych w ramach ogłoszenia na świadczenie usługi tłumaczenia ustnego symultanicznego
- O funduszach norweskich w Dzienniku Gazecie Prawnej
- Ogłoszenie dotyczące zamówienia na świadczenie usługi świadczenie usługi tłumaczenia ustnego symultanicznego
- Analiza rynku na usługę tłumaczenia ustnego symultanicznego – ZMIANA
- Analiza rynku na druk publikacji
- Rekrutacja uczestników do udziału w wizycie studyjnej
- Wesołych Świąt Wielkanocnych!
- Analiza rynku na usługę tłumaczenia ustnego symultanicznego
- Raporty z wizyt studyjnych norweskich sędziów i polskich prezesów sądów w Strasburgu
- Podsekretarz stanu z wizytą w Norwegii
- Warsztaty z zakresu doskonalenia kompetencji społecznych – podsumowanie
- Polscy i norwescy sędziowie w Radzie Europy
- E-usługi dla obywateli – międzynarodowa konferencja pod patronatem Ministerstwa Sprawiedliwości
- Wyniki oceny formalnej ofert złożonych w ramach powtórnego ogłoszenia na usługę kontroli ex-post zamówień publicznych
- Owocne spotkanie Beneficjentów projektów i Operatorów Programów obszaru sprawiedliwość i sprawy wewnętrzne
- Powtórne ogłoszenie dotyczące zamówienia na świadczenie usługi kontroli ex-post zamówień publicznych w ramach Programu Operacyjnego PL 16
- Spotkanie Operatora z Beneficjentami projektów
- Posiedzenie Komitetu Współpracy w Norwegii
- Zaproszenie do uczestnictwa w międzynarodowej konferencji dotyczącej mediacji
- Analiza rynku na usługę moderowania konferencji
- Ogłoszenie dotyczące zamówienia na świadczenie usług związanych z prowadzeniem kontroli ex-post zamówień publicznych w ramach Programu Operacyjnego PL 16
- Międzynarodowy Dzień Mediacji 2016 oraz Tydzień Mediacji 17-22 października 2016 r.
- Szkolenia e-learningowe dla pracowników sądów na platformie szkoleniowej ZSRK
- Podsumowanie projektu RFID w Krakowie
- Dostęp do platformy szkoleniowej ZSRK
- Programy kształcenia ustawicznego dla pracowników sądów na platformie szkoleniowej ZSRK
- Szkolenia stacjonarne dla kadry zarządczej sądów i innych pracowników sądów powszechnych – podsumowanie
- Studia podyplomowe
- Konferencja Nowoczesne metody zarządzania sądami – podsumowanie i ewaluacja.
- Warsztaty problemowe i warsztaty podsumowujące dla kadry zarządczej sądownictwa powszechnego – podsumowanie
- Zakończenie realizacji umowy na dostawę i wdrożenie systemu usług katalogowych oraz centralnej poczty elektronicznej
- Konferencja podsumowująca projekt „Informatyczne centra archiwalne…”
- Powtórna analiza rynku na kampanię promującą efekty realizacji Programu PL 16
- Duże zainteresowanie konsultacjami w sprawie priorytetów dotyczących Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021
- Analiza rynku na kontrolę ex-post zamówień publicznych
- Analiza rynku na zakup usług w zakresie pośrednictwa rezerwacji, zakupu oraz dostarczenia biletów lotniczych, kolejowych, autobusowych na krajowe i zagraniczne przewozy pasażerskie, a także rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych na terenie EOG
- NMF na zlocie motocyklowym
- Ogólnopolska kampania informacyjna na temat uprawnień przysługujących osobom pokrzywdzonym przestępstwem
- Utworzenie kolejnych przyjaznych pokoi przesłuchań
- Analiza rynku na kampanię promującą efekty Programu PL 16
- Podsumowanie realizacji szkoleń dla osób zawodowo pracujących z pokrzywdzonymi przestępstwem
- Szkolenia dla pracowników sądowych punktów/biur obsługi interesanta – podsumowanie
- Podsumowanie realizacji działania Wsparcie Ośrodków
- Dzieciaki rządziły!
- Informacja dla odbiorców projektu AD – problemy zidentyfikowane podczas wdrożenia
- Stan realizacji projektu RFID
- Polska kolejny raz największym beneficjentem środków norweskich i EOG
- Konferencja inaugurująca projekt „Informatyczne centra archiwalne…”
- Analiza rynku na budowę strony www
- Konferencja informacyjno-szkoleniowa we Wrocławiu
- Projekty NMF w numerze specjalnym Wrocławskich Studiów Sądowych
- Seminarium dla sędziów w Bukareszcie
- Radosnych Świąt Wielkiej Nocy
- Fundusze norweskie dla wymiaru sprawiedliwości – konferencja w Bukareszcie
- Poradnik „Przychodzi uczeń do prawnika…”
- Zapraszamy do odwiedzania nowej strony dotyczącej edukacji prawnej: edukacjaprawna.gov.pl
- Konferencja podsumowująca
- Konferencja podsumowująca projekty „Wzmocnienie pozycji pokrzywdzonych przestępstwem oraz wsparcie świadków w postępowaniu karnym” „Edukacja szkolna przeciwko wykluczeniu prawnemu”
- Przedłużenie realizacji studiów podyplomowych (refundacji)
- Ujednolicenie i zmiana Regulaminu uczestnictwa w studiach podyplomowych
- W lutym rusza kampania „Mediacja. Rozmowa, zrozumienie, rozwiązanie.”
- Konferencja informacyjno-szkoleniowa dla przedstawicieli sądów
- Zapraszamy do odwiedzania nowej strony dotyczącej mediacji: www.mediacja.gov.pl
- Ruszyły szkolenia dla sędziów, prokuratorów, mediatorów i funkcjonariuszy Policji
- Informacja dla Beneficjentów – Raport roczny za 2015 r.
- Wesołych Świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku!
- Spotkanie podsumowujące 2015 r.
- Seminarium dotyczące Centralnej Aplikacji Systemowej Użytkowników Sądowych
- Finał konkursu Lex Masters
- 10 grudnia 2015 r. – Konferencja w Ministerstwie Sprawiedliwości
- Poznaliśmy finalistów konkursu Lex Master
- Zaproszenie na konferencję
- Konferencja Pełnomocników Koordynatora Krajowego ds. koordynacji wdrożeń systemów informatycznych w sądach powszechnych
- Informacja nt. Konferencji dla Pełnomocników Koordynatora Krajowego ds. koordynacji wdrożeń systemów informatycznych w sądach powszechnych.
- Materiały do II etapu konkursu Lex Master już dostępne.
- Informacja o wynikach konkursów dodatkowych na sfinansowanie kosztów utworzenia w sądzie pomieszczenia spełniającego warunki określone w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie sposobu przygotowania przesłuchania prowadzonego w trybie określonym w art. 185a-185c Kodeksu postępowania karnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1642).
- Kampania o tematyce mediacyjnej – zamówienie publiczne
- Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na realizację badania społecznego dotyczącego oczekiwanych przez osoby pokrzywdzone i członków ich rodzin form pomocy
- Konferencja dotycząca współpracy pomiędzy instytucjami przestrzeni sprawiedliwości i organizacjami pozarządowymi
- Diagnoza stanu stosowania mediacji oraz przyczyn zbyt niskiej w stosunku do oczekiwanej popularności mediacji – Raport końcowy z badania
- Szacowanie usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji konkursowej na przeprowadzenie konkursu na dotację celową ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej
- Konkurs Lex Master
- Seminarium dla sędziów w Lublinie
- Ogłoszenie o konkursie na sfinansowanie kosztów utworzenia w sądzie pomieszczenia spełniającego warunki określone w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie sposobu przygotowania przesłuchania przeprowadzonego w trybie określonym w art. 185a-185c Kodeksu postępowania karnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1642)
- Informacja o wynikach konkursu na sfinansowanie kosztów utworzenia w sądzie pomieszczenia spełniającego warunki określone w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie sposobu przygotowania przesłuchania prowadzonego w trybie określonym w art. 185a-185c Kodeksu postępowania karnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1642).
- Ujednolicenie i zmiana Regulaminu uczestnictwa w studiach podyplomowych
- Ministerstwo Sprawiedliwości w IV kwartale br, rozpoczyna szkolenia dla 840 osób pracujących z osobami pokrzywdzonymi przestępstwem
- Kolejna tura szkoleń dla pracowników sądowych punktów obsługi interesanta
- Zostań jednym z Lex Masters! Wygraj stypendium!
- Ogłoszenie o konkursie na sfinansowanie kosztów utworzenia w sądzie pomieszczenia spełniającego warunki określone w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie sposobu przygotowania przesłuchania przeprowadzonego w trybie określonym w art. 185a-185c Kodeksu postępowania karnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1642)
- „Przychodzi uczeń do prawnika…” – innowacyjny poradnik prawny dla młodzieży
- Seminarium „Uzasadnienia orzeczeń sądów a Europejski Trybunał Praw Człowieka – jak unikać wyroków stwierdzających naruszenie Konwencji
- Prasa o ministerialnym podręczniku „Przychodzi uczeń do prawnika”
- Spotkanie z sędziami z Oslo
- Śniadanie prasowe z udziałem Ministra Sprawiedliwości Borysa Budki
- Spotkanie promujące „Poradnik 12+”
- Zamówienie publiczne: Kompleksowa organizacja, przeprowadzenie i obsługa logistyczna szkoleń dla minimum 840 osób wraz z zapewnieniem dla nich bazy noclegowej, wyżywienia oraz materiałów szkoleniowych
- Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wdrożenie centralnej usługi katalogowej oraz centralnej poczty elektronicznej
- Aneks do umowy w sprawie programu PL 16
- Konkurs na sfinansowanie kosztów utworzenia w sądzie przyjaznego pokoju przesłuchań
- Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie dostawcy Systemu Zarządzania Tożsamością
- Analiza rynku na zakup usług cateringowych w 2015 r.
- Informacja nt. spotkania kick-off meeting projektu RFID
- Spotkanie informacyjne projektu w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu
- Nowy formularz Wniosku o platność
- Zakończono pierwszy etap szkoleń dla pracowników sądów
- Spotkanie kick-off meeting projektu RFID
- Ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy systemu RFID
- Promocja projektu na spotkaniu Pełnomocników Koordynatora Krajowego do spraw wdrożeń systemów teleinformatycznych w sądach powszechnych w Gdyni.
- Realizacja projektu w Centrum Kompetencji i Informatyzacji Sądownictwa w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu.
- Przeniesienie realizacji projektu do Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu.
- Wyniki otwartego konkursu ofert na zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu z zakresu wiedzy prawnej dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych poniżej 18 roku życia
- Seminarium dotyczące systemu zarządzania strategicznego i implementacji strategii
- Zmiana Regulacji w odniesieniu do Funduszu Współpracy Dwustronnej
- Raport metodologiczny: potrzeby szkoleniowe sędziów, prokuratorów i mediatorów oraz medialna strategia komunikacyjna
- Realizacja projektu w Centrum Kompetencji i Informatyzacji Sądownictwa we Wrocławiu
- Cykl szkoleń dla pracowników sądowych punktów/biur obsługi interesanta rozpoczęty.
- Promocja projektu na spotkaniu Pełnomocników Koordynatora Krajowego w Gdyni
- Wizyta studyjna przedstawicieli Beneficjenta Projektów nr 4 i 6 w Trondheim
- Konkurs na zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu z zakresu wiedzy prawnej dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych
- Analiza rynku w zakresie zamówienia, jakim jest zaplanowanie i wdrożenie ogólnopolskiej kampanii informacyjnej
- Podsekretarz Stanu na konferencji „Nowoczesne metody zarządzania sądami”
- Ogłoszenie
- Konferencją otwierająca projekt „Nowoczesne metody zarządzania sądami (wdrożenie)”
- Analiza rynku dotycząca usługi w zakresie kompleksowej organizacji, przeprowadzenia i obsługi logistycznej szkoleń dla minimum 840 osób wraz z zapewnieniem dla nich bazy noclegowej, wyżywienia oraz materiałów szkoleniowych
- Posiedzenie Komitetu Współpracy 7 maja 2015 r.
- Analiza rynku dla oszacowania kosztów przygotowania oraz wdrożenia elementów kampanii informacyjnej w mediach w Polsce na temat alternatywnej metody rozwiązywania sporów jaką jest mediacja
- Analiza rynku na zaplanowanie i wdrożenie ogólnopolskiej kampanii informacyjnej
- Analiza rynku dotycząca usługi w zakresie kompleksowej organizacji, przeprowadzenia i obsługi logistycznej szkoleń dla minimum 1040 osób wraz z zapewnieniem dla nich bazy noclegowej, wyżywienia oraz materiałów szkoleniowych
- Analiza rynku dotycząca Usługi w zakresie wykonania projektu oraz stworzenia stron internetowych: www.mediacja.gov.pl oraz www.edukacjaprawna.gov.pl ich administracji oraz hostingu
- Wizyta monitorująca projekt „Poprawa zdolności administracyjnych sądów, w tym systemów informatycznych”
- Ocena merytoryczna konkursu
- Wyniki formalnej oceny konkursu
- Wizyta studyjna w Oslo
- Konkurs na sfinansowanie kosztów utworzenia w sądzie przyjaznego pokoju przesłuchania
- Analiza rynku w zakresie zamówienia: „Administrowanie i logistyczna koordynacja 114 warsztatów w szkołach gimnazjalnych i 92 warsztatów w szkołach ponadgimnazjalnych”
- Analiza rynku w zakresie zamówienia: „Organizacja i realizacja 114 warsztatów w szkołach gimnazjalnych i 92 warsztatów w szkołach ponadgimnazjalnych”
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Przeniesienie realizacji projektu do Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
- Dlaczego Norwegowie finansują modernizację polskiego wymiaru sprawiedliwości?
- Ogłoszenie o wynikach konkursu mającym na celu wybór 4 trenerów do przeprowadzenia szkoleń
- Analiza rynku
- Spotkanie konsultacyjne dotyczące badania „Diagnoza stanu stosowania mediacji oraz przyczyn zbyt niskiej w stosunku do oczekiwanej popularności mediacji”
- Podsumowanie 15. Tygodnia Pomocy Osobom Pokrzywdzonym Przestępstwem
- Analiza rynku w zakresie zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu z zakresu wiedzy prawnej dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych
- Premier Ewa Kopacz w Kielcach: w 2016 roku ruszy system bezpłatnych porad prawnych dla obywateli
- Analiza rynku w zakresie zamówienia: Wykonanie projektu oraz stworzenie strony internetowej edukacjaprawna.gov.pl, administracja oraz hosting
- Analiza rynku na świadczenie usług cateringu w 2015 roku
- Dzisiaj rusza Tydzień Pomocy Osobom Pokrzywdzonym Przestępstwem 23-28 lutego 2015 r.
- Śniadanie prasowe
- Analiza rynku
- Analiza rynku celem dokonania zamówienia na świadczenie usług związanych z prowadzeniem kontroli wstępnej zamówień publicznych w ramach Programu Operacyjnego
- Ministerstwo Sprawiedliwości Departament Współpracy Międzynarodowej i Praw Człowieka zaprasza do udziału w Komisji Konkursowej
- Konkurs uzupełniający mający na celu wybór podmiotu, który na terenie województwa opolskiego, podejmie się realizacji zadania polegającego na udzielaniu pomocy psychologicznej i prawnej osobom pokrzywdzonym przestępstwem poza swoją siedzibą
- W Gazecie Wyborczej o projekcie
- Analiza rynku na kompleksową obsługę oraz organizację konferencji w 2015 r.
- Ogłoszenie dotyczące projektu – Wzmocnienie pozycji pokrzywdzonych przestępstwem oraz wsparcie świadków w postępowaniu karnym
- Wsparcie pokrzywdzonych przestępstwem – mapa organizacji
- Portal Legalna Kultura o naszym projekcie
- Wykaz szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, które zostały zakwalifikowane do projektu „Edukacja szkolna przeciwko wykluczeniu prawnemu”
- W Gazecie Wyborczej o warsztatach realizowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości
- Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z niezbędnymi projektami graficznymi oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego
- Zmiana terminu publikacji listy szkół zakwalifikowanych do projektu
- O wsparciu świadka na przykładzie Norwegii – na łamach branżowego kwartalnika „Na wokandzie”
- Szczęśliwego Nowego Roku 2015
- Informacja dla beneficjentów – Raport roczny za 2014 r.
- Wykonawcą badania „Diagnoza stanu stosowania mediacji” będzie Agrotec Polska Sp. z o.o.
- Analiza rynku dotycząca pełnienia funkcji Kierownika Projektu
- Życzenia Świąteczne
- Spotkanie robocze Kierownika Projektu w dniu 11.12.2014
- Posiedzenie Komitetu Sterującego w dniu 11.12.2014 – informacja
- Spotkania Komitetów Sterujących
- Spotkanie organizacyjne z podmiotami realizującymi zadanie „Wsparcie Ośrodków”.
- Rzeczpospolita o projektach realizowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości
- Ogłoszenie o konkursie mającym na celu wybór 4 trenerów do przeprowadzenia szkoleń dla pracowników sądowych biur/punktów obsługi interesanta.
- Śniadanie prasowe
- Studenci z Uniwersytetu Rzeszowskiego z wizytą w Ministerstwie Sprawiedliwości
- Spotkania Komitetów Sterujących Projektów
- Informacja o wynikach konkursu na wyłonienie 16 podmiotów
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Śniadanie prasowe z udziałem przedstawicieli kierownictwa Ministerstwa Sprawiedliwości
- Śniadanie prasowe z udziałem przedstawiciela kierownictwa Ministerstwa Sprawiedliwości
- Edukacja prawna w szkołach – film
- Edukacja prawna młodzieży – Medialna lekcja prawa
- Zamówienie publiczne na opracowanie metodologii i przeprowadzenie badania „Diagnoza stanu mediacji w Polsce”
- Wyniki oceny formalnej konkursu
- Systemy informatyczne wymiaru sprawiedliwości dobrymi praktykami na arenie międzynarodowej
- Rekrutacja szkół w ramach projektu
- Dialog techniczny – 6 listopada 2014 r.
- Powołanie komisji konkursowej
- Kampania informacyjna projektu
- organizacja uroczystej kolacji w ramach wizyty studyjnej – Analiza Rynku
- Spotkanie inaugurujące projekt (kick-off meeting)
- Nowy formularz Wniosku o platność dla beneficjentów NMF
- Posiedzenie Komitetu Sterującego Projektu w dniu 29.10.2014 – informacja
- Spotkanie inaugurujące projekt nr 1
- Wyniki otwartego konkursu ofert na wykonanie opracowania merytorycznego i graficznego poradnika prawnego dla młodzieży w wieku 12-18 lat
- Nowelizacja Ustawy PZP
- Oficjalne otwarcie Projektu „Propagowanie alternatywnych metod rozwiązywania sporów”
- Ogłoszenie o dialogu technicznym prowadzonym w formie spotkania konsultacyjnego
- Informacja dotycząca spotkania w dniu 21.10.2014 Kierownika Projektu z Operatorem Programu
- Konferencja otwierająca Projekt „Propagowanie alternatywnych metod rozwiązywania sporów”
- Analiza rynku dotycząca usługi konferencyjnej, restauracyjnej i hotelowej na potrzeby konferencji rozpoczynającej projekt „Poprawa zdolności administracyjnych sądów w tym systemów informatycznych”
- O edukacji prawnej na łamach branżowego kwartalnika „Na wokandzie”
- „Przyjazne przesłuchiwanie szczególnych grup świadków w tym dzieci a nowe regulacje prawne – standardy i wyzwania”
- Zaproszenie do udziału w Komisji Konkursowej
- Konkurs na wyłonienie 16 podmiotów – po jednym w każdym województwie, które podejmą się w ramach działań statutowych, wykonania zadania polegającego na udzielaniu pomocy prawnej oraz psychologicznej osobom pokrzywdzonym przestępstwem poza swoją siedzibą
- Analiza rynku dotyczącą usługi zaprojektowania, wykonania i dostarczenia materiałów promujących (Poprawa zdolności …)
- Ruszyła kampania informacyjna projetu
- Analiza rynku dotycząca usługi oznakowania, wykonania i dostarczenia materiałów promocyjnych wg załączonego do ogłoszenia dokumentu „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia”
- W Rzeczpospolitej o poradniku dla młodzieży
- Analiza rynku na kompleksową obsługę oraz organizację konferencji w 2015 r.
- Konkurs na wykonanie opracowania merytorycznego i graficznego poradnika prawnego dla młodzieży w wieku 12-18 lat.
- Analiza rynku dotyczącą usługi zaprojektowania, wykonania i dostarczenia materiałów promujących (AD)
- Nowy wzór Planu Wdrażania Projektu
- Konferencja otwierająca projekt „Wzmacnianie pozycji pokrzywdzonych przestępstwem oraz wsparcie świadków w postępowaniu karnym”
- Oferta refundacji studiów podyplomowych dla kadry zarządczej w sądach
- Oferta refundacji studiów podyplomowych dla kadry zarządczej w sądach
- Spotkanie z przedstawicielem Wydawnictwa Agora
- Komitety Sterujące projektów NMF
- Spotkanie z przedstawicielem Podkarpackiego Centrum Edukacji Prawnej
- Konferencja otwierająca projekt
- Komunikat: Wnioski o płatność WOP – podpisywanie
- Zapytanie ofertowe dotyczące organizacji uroczystego obiadu
- Spotkania Komitetów Sterujących Projektów nr 4, 5 i 6
- Steering Committees for Projects No 4, 5 and 6
- Analiza rynku dotycząca organizacji przez restaurację uroczystego obiadu organizowanego w związku z konferencją otwierającą projekt
- Analiza rynku – gadżety promocyjne
- Analiza rynku catering
- Spotkanie z przedstawicielem Instytutu Prawa i Społeczeństwa
- Nabór na eksperta – zakończony
- Analiza rynku dotycząca przygotowania projektów graficznych ulotek i plakatu ich wydruk a także druk broszur, poradnika prawnego oraz wytłoczenie płyt CD oraz projekt, wykonanie i dostarczenie roll-upu wraz z dostawą.
- Materiały edukacyjne
- Analiza rynku w zakresie zamówienia – Wykonanie opracowania merytorycznego i graficznego poradnika prawnego dla młodzieży w wieku 12-18 lat
- Spotkanie z przedstawicielami Operatora Programu
- Spotkanie z przedstawicielami Operatora Programu
- Spotkanie Operatora z beneficjentami
- Wymierzanie korekt finansowych
- Analiza rynku usługi oznakowania, wykonania i dostarczenia materiałów promocyjnych
- Analiza rynku usług gastronomicznych i cateringowych
- Szacowanie wartości zamówienia materiałów promocyjnych NMF
- Informacja o szacowaniu wartości od KPK
- Sprawozdanie z wizyt studyjnych organizowanych w Polsce i Norwegii w 2014 roku
- Powtórzenie zapytania ofertowego na zakup roll-up’ów
- Zamównienie publiczne na usługi tłumaczeniowe
- Spotkanie wewnętrzne Operatora z beneficjentami
- Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym
- Projekt nr 1 poddany ponownej ocenie ZOPP
- Kolejne posiedzenie Komitetu Współpracy
- Dokumentowanie wydatków w projektach partnerskich
- Analiza rynku usługi tłumaczenia
- Wzór Wniosku o płatność w ramach Funduszu Współpracy Dwustronnej
- Ustalanie wartości zamówienia na wykonanie roll-up’ów
- Wizyta monitorująca w projekcie „Edukacja szkolna przeciwko wykluczeniu prawnemu”
- Rewizyta w Oslo przedstawicieli Departamentu Współpracy Międzynarodowej i Praw Człowieka oraz przedstawicielki Fundacji Dzieci Niczyje
- Ustalanie wartości zamówienia
- Zakończenie oceny merytorycznej projektu
- Informacja i promocja projektów predefiniowanych
- Ostatni z 6 projektów predefiniowanych został pozytywnie oceniony
- Posiedzenie Zespołu Oceniającego Projekt Predefiniowany
- Szacowanie wartości zamówienia na usługi tłumaczeniowe
- Spotkanie konsultacyjne dotyczące metodologii badania
- Szacowanie wartości zamówienia – zapewnienie obiektu na szkolenie
- Aktualizacja informacji o zatwierdzonych projektach
- Podpisanie decyzji w sprawie dofinansowania projektu
- Kolejne dwie Decyzje o dofinansowanie projektów podpisane
- Przedstawiciele Norweskiej Administracji Sądów z wizytą studyjną w Polsce
- Posiedzenie Zespołu Oceniającego
- Wizyty studyjne poświęcone systemom wsparcia ofiar przestępstw funkcjonującym w Polsce i w Norwegii
- Prawo na szkolnym korytarzu i w życiu codziennym młodzieży
- Kolejne osoby bezrobotne znalazły pracę
- Rozstrzygnięto przetarg na promocję w prasie
- Kolejne dwa projekty zostały pozytywnie ocenione
- Podpisanie 3 umów partnerskich
- Posiedzenie Komitetu Współpracy w dniach 27-28 lutego
- Pierwsza w Ministerstwie Sprawiedliwości klauzula społeczna w przetargu
- Plan Wdrażania Projektu (PWP) dla beneficjentów
- Spotkanie Operatorów w Brukseli
- Ogłoszono postępowanie na usługę opracowania graficznego i edytorskiego, składu oraz publikacji w prasie tekstów promocyjnych oraz artykułów sponsorowanych
- Rozstrzygnięto postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi organizacji i realizacji 150 warsztatów w szkołach ponadgimnazjalnych
- Rozstrzygnięto postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi organizacji i realizacji 150 warsztatów w szkołach gimnazjalnych
- Rozstrzygnięto postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi administracji dokumentów i logistycznej koordynacji w terenie 150 warsztatów w szkołach gimnazjalnych i 150 warsztatów w szkołach ponadgimnazjalnych
- Formularz Wniosku o płatność- od 1 lutego nowy wzór
- Kurs euro
- Okres sprawozdawczy dla programu
- Raporty roczne dla projektów
- Seminarium otwierające Program 10 grudnia 2013 r.
- Unieważnienie wyboru wykonawcy usługi tłumaczeniowej
- Spotkanie z partnerem norweskim w Oslo
- Seminarium otwierające Program
- Wybór wykonawcy usługi dostarczenia posiłków na seminarium dn. 10 grudnia 2013 r.
- Wybór wykonawcy roll-up
- Wybór wykonawcy usługi tłumaczeniowej
- Wizyta w Norwegii
- Zaproszenie do składania ofert na obsługę cateringową
- Analiza rynku
- Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert na usługę tłumaczeniową
- Formularz wniosku o płatność
- Analiza rynku – obsługa cateringowa konferencji 10 grudnia 2013 r.
- Analiza rynku
- Zamówienie publiczne na projekt, wykonanie i dostarczenie 2 roll-upów
- Analiza rynku Roll-up
- Spotkanie z beneficjentami Programu Operacyjnego
- Opis dokumentu księgowego
- Zamówienie publiczne dotyczące organizacji i realizacji 150 warsztatów w szkołach gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych
- Formularz do tłumaczenia wniosku o dofinansowanie na język angielski
- Inauguracja projektu „Edukacja szkolna przeciwko wykluczeniu prawnemu”
- Zamówienie publiczne dotyczące administracji dokumentów i logistycznej koordynacji w terenie 150 warsztatów w szkołach gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych.
- Decyzja w sprawie dofinansowania projektu
- Podpisanie decyzji w sprawie dofinansowania
- Minister Sprawiedliwości podpisał dwie kolejne decyzje w sprawie dofinansowania
- Powołanie Komitetu Sterującego i Kierownika Projektu
- Wyniki oceny merytorycznej trzeciego wniosku o dofinansowanie zaakceptowane przez Ministra Sprawiedliwości
- Praktyka studencka lub staż absolwencki
- Od dn. 24 września obowiązuje nowy załącznik – szczegółowy budżet oraz nowy Generator.
- Kolejny projekt predefiniowany został pozytywnie oceniony
- Nowy Generator Wniosków Aplikacyjnych
- Decyzja o dofinansowaniu projektu
- Kolejny wniosek o dofinansowanie projektu pozytywnie oceniony
- Audyt zgodności systemu wdrażania Operatora Programu zakończony
- Wybór wykonawcy szkoleń Prince2 Foundation i P3O Foundation
- Pierwszy wniosek po ocenie merytorycznej
- Spotkanie z Beneficjentami projektów predefiniowanych 6-7 czerwca 2013 r.
- Informacja o wynikach naboru na eksperta do oceny merytorycznej wniosków
- Wniosek ws. informatycznych archiwów dla sądów po ocenie formalnej
- Nabór na eksperta do oceny wniosków o dofinansowanie
- Zmiany w Regulacjach ws. wdrażania EOG i NMF
- Pierwszy wniosek po ocenie formalnej
- Nowa kategoria plików do pobrania
- Kampania Rady Europy „NIE dla mowy nienawiści w sieci!”
- Nabór wniosków o dofinansowanie projektów
- Podpisano Porozumienie w sprawie realizacji Programu Operacyjnego
Strony
- Cel projektu
- Do pobrania
- Edukacja szkolna przeciwko wykluczeniu prawnemu
- Informacja i Promocja
- Informatyczne centra archiwalne dla sądów powszechnych – system zarządzania aktami sądowymi
- Kontakt
- Linki
- Mapa strony
- NMF 2009-2014
- Nowoczesne metody zarządzania sądami (wdrożenie)
- Polityka plików cookie
- Poprawa zdolności administracyjnych sądów w tym systemów informatycznych
- Projekty
- PROJEKTY FWD
- Propagowanie alternatywnych metod rozwiązywania sporów
- School education against legal exclusion
- Współpraca dwustronna
- Wzmocnienie pozycji pokrzywdzonych przestępstwem oraz wsparcie świadków w postępowaniu karnym